Jeden z najbardziej popularnych i najstarszych portali w polskim internecie postanowił odświeżyć swoją szatę graficzną. Nowe O2 jest teraz atrakcyjniejsze dla czytelników, ma przejrzysty interfejs, dobrze wyeksponowane zdjęcia i wyraźne tytuły.
– Nowe o2 jest dużo bardziej przejrzyste i dynamiczne. Podczas projektowania serwisu zależało nam również na podkreśleniu rozrywkowej funkcji mediów, dlatego można w nim znaleźć informacje różnej wagi oraz angażujące formaty, jak np. lubiane przez użytkowników quizy – mówi Michał Chabas, dyrektor zarządzający o2.
O2 stał się teraz szybką aplikacją webową, na której łączy w ciekawej formie newsy, multimedia i treści z mediów społecznościowych. Wszystkie sekcje popularne wśród użytkowników: Puls dnia, Cytat dnia i Dawka dobrego newsa, są wyróżnione i łatwo dostępne.
– Serwis wykonany został w oparciu o technologię stosowaną i sprawdzoną w wielu naszych serwisach tj. React, Node.js, Golang, co pozwala nam efektywniej rozwijać nasze produkty, ułatwia emisję reklam i dobrze wpływa na szybkość ładowania się stron – mówi Sławomir Kuncewicz, dyrektor departamentu software development w Wirtualnej Polsce.