Nowa platforma VoD rozpoczyna działalność na polskim rynku. Flixmojo charakteryzuje się przede wszystkim nietypową ofertą, znajdują się na nim kinowe klasyki, seriale sprzed lat, czy bajki dla dzieci. Jego miesięczna subskrypcja ma wynosić 9,99 zł.
Właścicielem serwisu jest Digital Video Management Ltd. (DVM), który dostarcza cyfrowe treści video i dystrybuuje filmy fabularne, seriale i programy telewizyjne. Wśród zbioru treści można znaleźć wielkie kino światowe, ale także seriale animowane dla dzieci, seriale amerykańskie, polskie, czeskie i rosyjskie. W przyszłości pojawią się również biblioteki kina Bollywood oraz takich firm jak Europa Corp., Filmax, LatidoFilms, American Films, Gaumont. Wszystkie filmy dostępne będą w polskich wersjach językowych.
– Netflix, HBO, Player i Ipla reprezentują całkowicie inny kontent. My specjalizujemy się w niszy opartej na klasykach, evergreenach, rzeczach które nigdy na tych platformach się nie znajdą, do których widz ma szacunek ze względu na aspekt wywodzący się z historii kina (wielkie dzieła filmowe, znane choć trochę zapomniane) oraz sentyment ze względu na to, że zna ten repertuar z czasów dzieciństwa – tłumaczy Edyta Bach odpowiedzialna za PR Flixmojo z ramienia Ipublicity. – Wspomniane platformy specjalizują się przede wszystkim w kontencie wyprodukowanym przez siebie. My nie jesteśmy konkurencją – jesteśmy raczej szafą pełną ciekawostek z przeszłości – dodaje Bach.
Miesięczny abonament wynosi 9,99 zł netto (119 zł rocznie), a filmy i seriale można oglądać poprzez przeglądarki internetowe, jak i aplikacje: telefony z systemem iOS, telefony z systemem Android, aplikację na platformie Roku, aplikację na telewizory z systemem Android, poprzez system OperaTV, aplikację Fire TV, czy aplikację Apple TV.