Magazyn-Kuchnia.pl zyskał nową odsłonę, która charakteryzuje się większymi zdjęciami i łatwiejszym dostępem do przepisów sezonowych oraz jeszcze większą ilością unikalnych treści kulinarnych.
Nowy layout posiada kafelkowy układ treści, dzięki któremu strona stała się bardziej przejrzysta. Większe zdjęcia umożliwiają lepsze eksponowanie treści kulinarnych, przede wszystkim przepisów, ale również materiałów sponsorowanych, tworzonych we współpracy z reklamodawcami. Strona zyskała nowy kolor przewodni, od teraz jest pomarańczowa, czym nawiązuje do logotypu serwisu. Zmodyfikowana została nawigacja strony, dzięki czemu użytkownicy mogą łatwiej się po niej poruszać i jeszcze szybciej znajdować interesujące ich artykuły.
– Nowa strona internetowa „Kuchni” świetnie oddaje charakter współczesnego stylu gotowania i jest minimalistyczna. Nastawiamy się na potrzeby internautów, którzy poszukują pewnego źródła inspirujących oraz sprawdzonych przepisów opatrzonych praktycznymi wskazówkami, m.in. dotyczącymi niemarnowania żywności – mówi o zmianach Ewa Wagner, redaktor naczelna „Kuchni”.
Nowy wygląd zyskała także wersja mobilna strony, dzięki której użytkownicy w jeszcze łatwiejszy i przyjemniejszy sposób mogą przeglądać interesujące ich treści na swoich smartfonach i tabletach.