Murator zmodernizował swój serwis internetowy, projektując zupełnie nową szatę graficzną i dodając wiele funkcjonalności. Od tej pory nie będzie jedynie otwartym serwisem budowlanym, ale będzie również zawierać płatne treści premium.
Nowy serwis uruchomiony został w makiecie nawiązującej do layoutu miesięcznika „Murator”, aby zgodnie ze strategią firmy, zachować jednolity wygląd czasopisma i jego cyfrowego wydania. Serwis jest nowoczesny, bardziej intuicyjny od poprzedniego, z nową architekturą informacji, która została zoptymalizowana pod kątem user experience. Działy najbardziej popularne wśród użytkowników zostały wyraźnie wyodrębnione, dzięki czemu poprawiono przejrzystość treści. Serwis zoptymalizowano również dla urządzeń mobilnych.
Od strony technicznej serwis został oparty na autorskiej platformie wydawniczej, łączącej najlepsze cechy modularnej konstrukcji z możliwością ciągłej rozbudowy i aktualizacji. Strona jest szybka i wydajna, co więcej łączy funkcjonalność serwisu z cyfrowym archiwum miesięcznika „Murator”, co do tej pory było rozwiązane za pomocą dwóch odrębnych domen.