Globalny gigant e-commerce Amazon, ogłosił rozpoczęcie prac nad uruchomieniem w Polsce strony Amazon.pl. Dzięki temu polscy konsumenci będą mogli szybciej zamawiać produkty z serwisu, a przedsiębiorcy korzystać z dostępu do globalnego rynku dla swoich produktów i usług.
– Amazon od wielu lat wspiera polskich klientów oraz pomaga sprzedawać produkty polskich przedsiębiorców w naszych europejskich sklepach. Kolejnym etapem jest wprowadzenie pełnej oferty detalicznej dla konsumentów w Polsce i właśnie nadszedł czas na ten krok – powiedział Alex Ootes, wiceprezes ds. rozwoju w UE, Amazon. – Cieszymy się, że możemy wzmocnić pozycję polskich firm za pośrednictwem Amazon, inwestując w narzędzia i usługi, które pomogą im się rozwijać. Jesteśmy przekonani, że skupiając się na tym, co naszym zdaniem klienci cenią najbardziej – niskich cenach, szerokim wyborze towarów i ich szybkiej dostawie – z czasem zdobędziemy zaufanie klientów w Polsce – dodaje.
Przedsiębiorcy mogą się już rejestrować na Seller Central Polska w ramach przygotowań do premiery serwisu. Premiera Amazon.pl zapewni im możliwość dotarcia do ponad 300 milionów klientów Amazon na całym świecie, w ponad 200 krajach i terytoriach. Na Amazon jest zarejestrowanych 1,7 miliona małych i średnich firm, z czego ponad 200 000 przedsiębiorców przekroczyło 100 tys. dolarów wartości sprzedaży w 2019 roku. Największy globalny e-commerce inwestuje rocznie miliardy dolarów w infrastrukturę, narzędzia i usługi, które umożliwiają małym i średnim firmom skuteczną sprzedaż swoich produktów online.