Już 1 listopada 2019 roku firma Apple uruchomi swój serwis VOD o nazwie Apple TV+, który będzie konkurencją dla Netflixa i HBO GO. Serwis ten, z chwilą uruchomienia, będzie dostępny w ponad 100 krajach, w tym w Polsce.
Dostęp do serwisu uzyskamy za pośrednictwem urządzeń Apple, aplikacji, a także wybranych telewizorów Samsung Smart TV. Apple planuje udostępnić usługę również na platformach Amazon Fire TV, LG, Roku, Sony i VIZIO. Miesięczna subskrypcja wyniesie 24,99 zł, po bezpłatnym 7‑dniowym okresie próbnym. Nie ma konieczności kupowania abonamentu na kolejne miesiące. Jedna subskrypcja ma być przeznaczona na jedną Chmurę rodzinną (do 6 osób). Na start serwisu będzie promocja dla tych, którzy kupią nowego iPhone’a, iPada, iPoda touch, Maca lub Apple TV – rok subskrypcji gratis.
W ofercie serwisu będą pierwsze oryginalne produkcje, a wśród nich: epicki dramat z udziałem Jasona Momoa i Alfre’a Woodarda – „See”, dramat z udziałem Reese Witherspoon i Jennifer Aniston – „The Morning Show”, mroczną komedię o dojrzewaniu „Dickinson”, nową serię Ronalda D. Moore’a „For All Mankind” o tym, co by się stało, gdyby globalny wyścig kosmiczny nigdy się nie zakończył, nową serię dla dzieci od twórców „Ulicy Sezamkowej” – „Helpsters”, premierową produkcję Peanuts Worldwide i DHX Media – „Snoopy in Space”, nową odsłonę „Ghostwriter”, film dokumentalny „The Elephant Queen” oraz rozmowy Oprah Winfrey.
Biblioteka oryginalnych produkcji z każdym miesiącem będzie się poszerzać, w planach są m.in. thriller psychologiczny „Servant”, seria badająca obsesję Ameryki na punkcie pewnej zbrodni i obawy dotyczące prywatności, mediów i rasy – „Truth Be Told”, historie imigrantów w Ameryce inspirowane Epic Magazine – „Little America”, film fabularny zainspirowany prawdziwą historią „The Banker” (w rolach głównych Anthony Mackie i Samuel L. Jackson) oraz film „Hala”.