Ringier Axel Springer Polska, wydawca Onetu, postanowił połączyć Sport.onet.pl oraz Przegladsportowy.pl w jeden nowy serwis Przegladsportowy.onet.pl. Serwis ma ambicje stać się najbardziej kompletnym sportowym medium internetowym w Polsce. Szefem połączonej redakcji Onet Sport i Przeglądu Sportowego został Jacek Stańczyk, a jego zastępcą Paweł Wołosik.
– Nowy serwis Przegląd Sportowy Onet to najbardziej komplementarne oraz nowoczesne medium sportowe w Polsce. Pod jednym adresem łączymy innowacyjne rozwiązania z ponad 100-letnią tradycją. Nasz zespół dziennikarzy tworzy codziennie znakomite, najwyższej jakości sportowe treści i teraz pokażemy je w atrakcyjny, łatwo przystępny i nowoczesny sposób. Chcemy, żeby nasz serwis był dla kibiców medium pierwszego wyboru, bo jesteśmy naturalnym i najlepszym przekaźnikiem emocji, które zapewniają nam sportowcy – mówi Jacek Stańczyk, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego Onet.
Serwis otrzymał nowy layout, który podkreśla różnorodność treści przygotowywanych przez zespół kilkudziesięciu dziennikarzy Przeglądu Sportowego Onet. Na górze strony głównej znajdują się odnośniki do materiałów autorskich, a cały serwis uporządkowany jest według najpopularniejszych dyscyplin. W nowym serwisie nie zabraknie programów audio i wideo, będą to m.in.: „Sport&pieniądze”, pokazujący finansowe ciekawostki wokół sportu, „Blisko sportu” – reporterski format wideo, w którym dziennikarze Przeglądu Sportowego Onet będą poruszali i omawiali problemy wokół polskiego sportu i polskiej piłki, a także „Misja Sport” Aldony Marciniak i Łukasza Kadziewicza, „Misja Futbol” Łukasza Olkowicza z Dariuszem Szpakowskim, Mateuszem Święcickim i Łukaszem Wiśniowskim oraz „W cieniu sportu” Łukasza Kadziewicza, „Prześwietlenie” Łukasza Olkowicza i „Znamy się z żużla” Kamila Tureckiego.
– Druga połowa 2022 roku będzie obfitowała w ważne wydarzenia sportowe. Przed nami siatkarskie mistrzostwa świata, częściowo rozgrywane w Polsce. W listopadzie zaś wszyscy będziemy kibicować reprezentacji podczas mundialu w Katarze. Nie wyobrażam sobie lepszego momentu, aby zaprezentować naszym czytelnikom oraz klientom nowy Przegląd Sportowy Onet – mówi Mateusz Aleksandrowicz, Head of New Business Sport Online w RASP.